Wednesday, October 1, 2008

selamat pagi busuk!!

Snaps - Eid affairs~

After Eid prayer at MATRADE
Taken by Haziq...
Sini pun ada pelita! =)
With Edina, Tahu baby tu lagi comel kan...Hahaha
BBQ nite - Ayahanda, Ad and Uncle Fendi
BBQ nite - 2
We also got satay lah!


Ad nak ofis kejap..
Nak susun balik kerja, dah away 3 weeks..
Cam berterabur jer..Cam tak tersusun jer..

p/s - sungguh dah jatuh cinta dengan MAS! hahah resah gelisah kalau tak bersama..
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hah!
Terbaca blog seorang teman, bercerita pasal mencari jodoh dari senegeri..
p/s - dia ni kelantanese nak carik kelantanese juga (nasib baik skang ni gf dia kelantanese gak =P)
Ad macam...Eeerrk..We msian what?
Dia cakap Ad pun boleh consider Kelantanses gak...Tapi lebih ke KL lah...
Eerrrk..Kalau orang tanya "Orang mana ni?"
Ad selalu je jawab "Half Kelantan, Half Melaka...But I consider myself KL people..."(Dasar tak sedar diri..Hahahaha)
True what?! I don't eat budu, cencalok..Except for nasi dagang, nasi kerabu, serunding daging and belacan!
My bahasa is KL "bahasa pasar"...I don't say "pasau" for pasar =P or "cemar" for kotor...
But I refer "tengok" as "usha"...and "poyo" as eerrr "POYO =P"

p/s - dah lama tak balik kelantan nih

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Masih tertinggal bayanganmu
Yang telah membekas di relung hatiku
Hujan tanpa henti seolah pertanda
Cinta tak di sini lagi
Kau tlah berpaling

Reff:
Biarkan aku menjaga perasaan ini, ohh
Menjaga segenap cinta yang telah kau beri
Engkau pergi, aku takkan pergi
Kau menjauh, aku takkan jauh
Sebenarnya diriku masih mengharapkanmu

Masih adakah cahaya rindumu
Yang dulu selalu cerminkan hatimu
Aku takkan bisa menghapus dirimu
Meski ku lihat kini
Kau di seberang sana

Repeat reff

Andai akhirnya
Kau tak juga kembali
Aku tetap sendiri
Menjaga hati

Repeat reff [3x]

Sejujurnya diriku masih mengharapkanmu

p/s- Tadi adik mainkan lagu ni kat ipod...Hurrmm
Oh Oh, Sweater Quicksilver lawa...Owhh 500 dirham jer..Huhuhu..(utk winter!)


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dengarlah lagu ni juga...
Macam...Nak tergelak pun ada...Hahahaha =)



Yovie and Nuno - Dia Milikku

Semula ku tak tahu
Engkau juga kan ingin memilikinya
Bukankah ku lebih dulu
Bila engkau temanku
Sebaiknya tak mengganggu

Reff I :

Dia untukku
Bukan untukmu
Dia milikku
Bukan milikmu
Pergilah kamu
Jangan kau ganggu
Biarkan aku
Mendekatinya

Kamu
Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia
Berikan aku
Pertanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi...ohh
Dia Untuk aku

Bukankah belum pasti
Kamu juga kan jadi
Dengan dirinya

Dia yang menentukan
Apa yang kan terjadi
Tak usah mengaturku


Reff II :

Dia untukku
Bukan untukmu
Dia milikku
Bukan milikmu
Lihatlah nanti
Lihatlah saja
Biarkan aku
Mendekatinya

Kamu
Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia
Berikan aku
Pertanda juga
Janganlah kamu banyak bermimpi oohh

Kusarankan engkau mundur saja...ooo

Back to Reff I :
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
SURPRISE! OUR PICTURES 5 years back..
Just don't ask me how I got them...Hahaha

AdTira & MeknaKE, Lomak and Abg Remi kita

Hahahaha...Itu ajer
Nice surprise huh?!

4 comments:

RiN said...

hurm... ahaha.. if that's the case, i love that song too... i really shud make a chatbox. other wise we'll be replying msg in comment on blogs. ahah

Nurul said...

omg! our 5 years olds piccas. wahahaha.

*nak nyorok* :))

Anonymous said...

lawaknye aku dulu :P

m i r a said...

korg smue faci miraa~!! ni smue gamba time sekolah@mmu kt integrasi!!! :D